ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy fragmentów z wybranego z następujących filmów:
Kobieta w kapeluszu ; Stanisław Różewicz
Zły porucznik; Abel Ferrara, Nieznośna lekkość bytu; Philip Kaufman
Blaszany bębenek; Volker Schlöndorff
Cube; Vincenzo Natali, Rezerwat; Łukasz Palkowski
Grindhouse: Death Proof ; Quentin Tarantino
Tato; Maciej Ślesicki, Nikita; Luc Besson
Rosyjska arka; Aleksander Sokurow, Moloch; Aleksander Sokurow
Nóż w wodzie; Roman Polański
Joanna D’arc; Luc Besson, Północ w ogrodzie dobra i zła; Clint Eastwood
Zew Natury; John Gray
13 duchów; William Castle
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na koncepcji tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Cure, The, Pornography, ANKH, Ankh
Pearl Jam, Vitalogy, Niemen, Czesław, Bema pamięci żałobmy rapsod, Skinny Puppy, Rabies
Nirvana, Nevermind, Nirvana, Nevermind, Sting, …Nothing Like The Sun
Grechuta, Marek i Anawa, Korowód
ZADANIE NR 3: – Umiejętność zrozumiałego prezentowania nieintuicyjnych informacji. Przygotować zrozumiałą dla dzieci procedurę stosowania wybranej zponiższych leków:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
144.0, Leki działajace rozkurczowo na mięśnie szkieletowe – tizanidyna
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego