Dla zainteresowanych – wykładowcy i instruktorzy – przedmiot sprzedaż i obsługa klienta


SYMULACJA NR 1: wymyślić ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Bunt na Bounty; Roger Donaldson
  • Enen; Feliks Falk, Dzwony z głębi; Werner Herzog
  • Pejzaż we mgle; Theodoros Angelopoulos
  • Rok spokojnego słońca; Krzysztof Zanussi, Pacyfikator; Adam Shankman
  • Elementarz; Wojciech Wiszniewski
  • Upadłe anioły; Kar Wai Wong, Gwiezdny pył; Andrzej Kondratiuk
  • Christine; John Carpenter, Dzieci niebios; Majid Majidi
  • Rushmore; Wes Anderson
  • Świadek oskarżenia; Mick Jackson, Zwariowany piątek; Gary Nelson
  • Faceci w butach; Dein Perry
  • Flubber ; Les Mayfield

    ĆWICZENIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:

  • Janis Joplin, Pearl, Houk, Transmission Into Your Heart
  • Green Day, Dookie, Sex Pistols, Anarchy in the UK, Manic Street Preachers, Everything Must Go
  • Police, The, Synchronicity, Slade, Slayed?, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Reed, Lou, Metal Machine Music

    ZADANIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego artykułowania naukowych instrukcji. Stworzyć wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę użytkowania jednej zponiższych leków:

  • 141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
  • 210.0, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania do oczu – diklofenak
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 79.0, Hormony przysadki i podwzgórza – inhibitory hormonu wzrostu
  • 90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne