SYMULACJA NR 1: wymyślić ćwiczenie indywidualne dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Bunt na Bounty; Roger Donaldson
Enen; Feliks Falk, Dzwony z głębi; Werner Herzog
Pejzaż we mgle; Theodoros Angelopoulos
Rok spokojnego słońca; Krzysztof Zanussi, Pacyfikator; Adam Shankman
Elementarz; Wojciech Wiszniewski
Upadłe anioły; Kar Wai Wong, Gwiezdny pył; Andrzej Kondratiuk
Christine; John Carpenter, Dzieci niebios; Majid Majidi
Rushmore; Wes Anderson
Świadek oskarżenia; Mick Jackson, Zwariowany piątek; Gary Nelson
Faceci w butach; Dein Perry
Flubber ; Les Mayfield
ĆWICZENIE NR 3: stworzyć artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Janis Joplin, Pearl, Houk, Transmission Into Your Heart
Green Day, Dookie, Sex Pistols, Anarchy in the UK, Manic Street Preachers, Everything Must Go
Police, The, Synchronicity, Slade, Slayed?, Sting, …Nothing Like The Sun
Reed, Lou, Metal Machine Music
ZADANIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego artykułowania naukowych instrukcji. Stworzyć wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem zasadę użytkowania jednej zponiższych leków:
141.1, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania doustnego – produkty jednoskładnikowe i skojarzone z inhibitorami pompy protonowej – stałe postacie postacie farmaceutyczne
210.0, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania do oczu – diklofenak
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
79.0, Hormony przysadki i podwzgórza – inhibitory hormonu wzrostu
90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne