Potwierdzamy że na programie Trening Interpersonalny i Gry Doświadczalne rekomenduje się tu przedstawione zagadnienia do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa decyzyjna : „Miłość tragiczna w ujęciu pisarzy romantycznych” i „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”
symulacja słownikowa – „Polskie czarownice” oraz „Komunikacja rocznego dziecka”
symulacja decyzyjna – „Pokrywa śnieżna w Polsce” i Logistyczne Gry Negocjacyjne oraz „Społeczeństwo informacyjne? Wizja świetlanej przyszłości czy droga do aprobacji kontaktów międzyludzkich”
symulacja językowa – „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense” i „Oblicza sieci – manipulacja w internecie”
symulacja edukacyjna – „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży”” i „Przekroczenie tabu w komiksie „Maus” Arta Spiegelmana”
symulacja zespołowa : „Wizerunek kobiet Islamu” oraz „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski”
symulacja decyzyjna – „Badanie generacji supercontinuum w ocenianych światłowodach krzemionkowych” oraz „Komunikacja w rodzinie. Weryfikacja zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej”
symulacja biznesowa – „Teksty piosenek zespołu Paramore jako forma pamiętnika, autobiografii i komunikacji” oraz „Wpływ środków masowego przekazu na rozwój dziecka w wieku od 4 do 12 lat”
zabawa menedżerska – „Zaćmienie Słońca i Księżyca” i „Projekt trasy samochodowej „Szlakiem prawosłwnych cerkwi na Lubelszczyźnie””