Gry edukacyjne – zagadnienia do pracy magisterskiej


Informujemy że na programie Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne zalecamy prezentowane na niniejszej liście książki do zaliczenia:

  • gra decyzyjna : „Społeczny przekaz i odbiór kobiety w poezji Anny Małgorzaty Piskurz” i „Postacie literackie w polskiej reklamie telewizyjnej”
  • symulacja biznesowa : „Kreajce wizerunku milicjanta i policjanta” i „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg”
  • gra biznesowa : „Projekt wycieczki turystycznej po zamkach krzyżackich” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989”
  • zabawa komunikacyjna : „Promocja gminy-droga do samorządowego sukcesu na przykladzie gminy Dąbrowa w województwie kujawsko-pomorskim ” i „Zróżnicowanie promieniowania słonecznego na obszarze Polski ze szczególnym uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych”
  • zabawa słownikowa : „Wielokulturowość Bośni i Hercegowiny” oraz „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku”
  • symulacja strategiczna : „Między artyzmem a sukcesem. Problematyka historyczna w filmach Andrzeja Wajdy” oraz „Kuba od XVI do XX wieku w piśmiennictwie polskim”
  • symulacja słownikowa : „Możliwości wykorzystania energii wiatrowej w Polsce” i „Jacqres Lovis David a antyk i polityka”
  • zabawa decyzyjna : „Życie i twórczość Borysa Pasternaka” oraz „Od miłości do nienawiści – Legia Warszawa jako fenomen społeczny”
  • gra menedżerska : „Gniezno w systemie międzynarodowej komunikacji” oraz „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli”