SYMULACJA NR 1: wymyślić studium przypadku dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Gorzkie gody; Roman Polański
Lekcje pana Kuki; Dariusz Gajewski, Tatarak; Andrzej Wajda
Rozwód po włosku; Pietro Germi
Ręce do góry; Jerzy Skolimowski, Potępienie; Béla Tarr
Smak wiśni; Abbas Kiarostami
Gra wstępna; Takashi Miike, Kewin sam w Nowym Jorku; Chris Columbus
Kingsajz; Juliusz Machulski, Prawdziwy romans; Tony Scott
Traffic; Steven Soderbergh
Lepiej być nie może; James L. Brooks, Romeo musi umrzeć; Andrzej Bartkowiak
Terminator 3: Bunt Maszyn; Jonathan Mostow
Świadek nadziei; Judith Dwan Hallet
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę motywacyjno – integracyjną na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
Breakout, Karate, IRA, Znamię
Cave, Nick, Henry’s Dream, Maanam, Boskie Buenos, Verve, The, A Northern Soul
U2, The Joshua Tree, Yes, Yessongs, Sting, …Nothing Like The Sun
Hey, Ja sowa
PROBLEM NR 3: – Problematyka jasnego artykułowania nieintuicyjnych danych. Spisać trafną do grupy uczniów podstawówki instrukcję stosowania dowolnej zznajdujących się na naszej liście suplementów:
18.1, Witamina D i jej analogi – alfakalcydol
34.1, Leki rozszerzajace naczynia krwionośne – organiczne azotany – dwuazotan i monoazotan izosorbidu do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
152.2, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania donosowego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
170.0, Leki stosowane w chorobie Parkinsona – agoniści receptorów dopaminowych
199.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o długim działaniu – produkty złożone z kortykosteroidami w niskich dawkach
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne